Show Sidebar

Servicii Complete de Recrutare Internațională pentru HoReCa în România

Recrutare Internațională pentru HoReCa în România
În contextul crizei de personal din sectorul HoReCa, tot mai multe hoteluri, restaurante și cafenele din România apelează la recrutarea internațională pentru a-și acoperi rapid nevoile de personal calificat și motivat. GlobalWorker oferă un pachet complet de servicii – de la identificarea și selecția candidaților din Asia, Europa de Est și America Latină, până la obținerea Avizelor de munca, vizelor, permiselor de sadere, cazare și integrare culturală. În acest articol vei descoperi pașii procesului nostru, avantajele aduse de personalul internațional și modul în care colaborarea cu GlobalWorker îți poate transforma afacerea HoReCa.

Cum GlobalWorker Îți Asigură Personal Calificat din Străinătate

 
1. Context și provocări în HoReCa-ul românesc

România se confruntă de ani de zile cu un deficit acut de personal în domeniul ospitalității. Conform INS, gradul de ocupare în HoReCa a scăzut sub 60% în sezonul estival 2024, iar rata de fluctuație a angajaților a depășit 30% în marile orașe. Lipsa chelnerilor, bucătarilor și recepționerelor afectează calitatea serviciilor și profitabilitatea afacerilor.

2. De ce recrutarea internațională este soluția HoReCa

2.1 Acces la o bază largă de candidați

Prin parteneriate cu agenții din Nepal, Filipine, Sri Lanka și America Latină, GlobalWorker poate prezenta în doar 4-6 săptămâni profile pre-selectate de bucătari, ospătari, barmani și personal de recepție.

2.2 Stabilitate și loialitate

Studiile arată că angajații străini, odată integrați corect, au o rată de retenție cu 25% mai mare decât media locală, datorită motivației de a susține familiile rămase acasă.

3. Serviciile GlobalWorker pentru HoReCa

3.1 Analiză personalizată a nevoilor

Discutăm cu fiecare client pentru a înțelege specificul meniului, volumul de clienți și profilul cultural dorit.

3.2 Selecție și interviuri

Selecția include testare de competențe culinare, simulări de servire și evaluare a limbii engleze.

3.3 Gestionarea documentelor

Ne ocupăm de avize de muncă, vize de lungă ședere și a permisului de sadere.

3.4 Cazare și logistică

Organizam cazare în locuințe adaptate (case de oaspeți, apartamente) și transport către locație finala.

3.5 Integrare culturală și training

Organizăm cursuri de limba română și training „customer service” adaptat culturii locale.

4. Pași practici pentru angajatori HoReCa

  1. Prima consultanță gratuită – definirea rolurilor și volumului necesar.
  2. Prezentarea candidaților Contractare și documente – aviz de muncă, viză și permis de ședere
  3. Onboarding și follow-up – training la fața locului și monitorizare lunară.
5. Studii de caz
  • Hotel Boutique din Brașov: 6 bucătari filipinezi au redus timpul de așteptare a oaspeților cu 40%.
  • Lanț de cafenele București: 12 ospătari din Nepal au crescut vânzările upsell cu 20%.
6. Avantajele colaborării cu GlobalWorker
  • Proces rapid: primele persoane la locație în mai puțin de 2 luni.
  • 100% legal: toate avizele și permisele sunt gestionate de noi.
  • Suport non-stop: echipa noastră este disponibilă 24/7.

Recrutarea internațională nu mai este un moft, ci o necesitate pentru HoReCa competitiv din România. Contactează GlobalWorker astăzi pentru o consultanță gratuită și asigură-ți personalul de care ai nevoie pentru a oferi excelență clienților tăi.

📩 Aplică acum pentru o evaluare gratuită!

1 Comment

  1. Josiah4285
    aprilie 26, 2025

    Very good

Leave a Comment

ro_RORomanian